Top

SADA tim

Danas, sa ciljem da se što više pažnje posveti obrazovanju i dobrobiti dece, dizajniranje spoljnog uređenja u okviru škola i vrtića postaje jedan od ključnih izazova u stvaranju inspirativnog i bezbednog okruženja za decu. Kroz svoje projekte intenzivno se bavimo ovom temom, usmeravajući svoju stručnost ka stvaranju inovativnih i veselih otvorenih prostora za decu – igrališta koja podstiču maštovitost i razvoj najmlađih generacija.

Igralište u okviru škole – OŠ “Desanka Maksimović” i METŠ, Priboj

Integracija Dizajna i Funkcionalnosti

Prilikom projektovanja spoljnog uređenja u okviru obrazovnih ustanova,škola i vrtića, težimo da dizajn uskladimo sa pedagoškim potrebama, pružajući deci prostor za igru, učenje i razvoj. Naš pristup se fokusira na stvaranje harmoničnog spoja između funkcionalnosti i estetike. Ova igrališta tako ne služe samo kao mesta za fizičku aktivnost, već i kao stimulativno okruženje koje podstiče kreativnost i socijalnu interakciju.

Boje i Oblici Koji Ohrabruju

Svesni smo da deca reaguju na boje i oblike na poseban način. Zbog toga se trudimo da se što više posvetimo istraživanju psihologije boja kako bismo stvorili kombinacije koje podstiču pozitivne emocije i stimulišu maštovitost i igru. Takođe kroz dizajn koristimo raznovrsne oblike i teksture kako bismo prostoru dodali još jednu dimenziju i stvorili okruženje koje izaziva radoznalost.

Igralište u okviru škole – OŠ “Svetozar Marković”, Sjenica

Zelenilo i Održivost

Pri projektovanju uvek se pridržavamo propisa o količini potrebnog zelenila, poštujući važnost prirodne sredine za razvoj dece. Naši projektanti spoljnog uređenja pažljivo biraju rastinje koje doprinosi vizualnoj slici prostora, ali i odgovara nameni prostora i njegovim korisnicima. Na taj način, deci se pruža prilika da razvijaju odnos prema prirodi od malih nogu.

Bezbednost i Pristupačnost

Svesni važnosti bezbednosti dece, pažljivo radimo na nivelaciji terena i uklanjanju prepreka kako bismo stvorili prostor koji je pristupačan, bezbedan i u skladu sa svim propisima i standardima. Tako, igrališta postaju mesta za sport i zabavu – tj. mesta gde sva deca mogu da razvijaju svoje motoričke veštine i socijalizuju se.

Dečije ogralište u okviru dvorišta vrtića
Igralište u okviru škole – OŠ “Nikola Tesla”, Novi Banovci

Zahvalni smo što imamo priliku da kroz projekte arhitekture oblikujemo budućnost stvarajući prostor u kojem deca mogu da odrastaju, uče i igraju se. Kroz posvećen pristup projektovanju spoljnog uređenja, gradimo most između estetike i funkcionalnosti, stvarajući inspirativno okruženje za decu koje će ih pratiti kroz važne stadijume njihovog razvoja.